Johnson&Johnson aşısı hastanelik etti

Dünyayı etkisi altına alan koronavirüs (Kovid-19) kabusu sürerken, milyonlarca insan umudu aşılara bağladı.

ads ads ads ads
31/03/2021

ads
ads
ads
Johnson&Johnson aşısı hastanelik etti

ABD’nin Virgina eyaletinde Johnson&Johnson’ın Kovid-19'a karşı geliştirdiği tek dozluk aşısını olan Richard Terrell'in yaşadığı yan etki nedeniyle vücudunun büyük bir bölümünde kızarıklık ve ağrılı döküntüler meydana geldi.

Dünyayı etkisi altına alan koronavirüs (Kovid-19) kabusu sürerken, milyonlarca insan umudu aşılara bağladı.

ABD menşei Johnson&Johnsonun virüse karşı geliştirdiği tek dozluk aşıda ise yan etki gözlemlendi. ABDnin Virginia eyaletinde yaşayan 74 yaşındaki Richard Terrell Johnson&Johsnon koronavirüs aşısının ilk dozunu uyguladıktan 4 gün sonra vücudunun büyük bir kısmında kızarıklık ve derisinde ağrılı döküntüler meydana geldiğini ifade etti.

"CİDDİ BİR CİLT HASTALIĞI YAŞADIM"

Olay ile ilgili yerel medyaya konuşan ve derisinde kızarıklık, ağrılı döküntüler oluşan Terrell, Aşı olduktan sonra birkaç gün içinde koltuk altımda rahatsızlık hissetmeye başladım. Şiddetli bir kaşıntı başladı. Daha sonra tüm vücuduma yayıldı. Ciddi bir cilt hastalığı yaşadım dedi.

YAŞADIĞI YAN ETKİLERE RAĞMEN AŞI OLUN ÇAĞRISI

Yaşadığı yan etki nedeniyle VCU Medical Center North Hastanesinde tedavi altına alınan Terrellın 5 günden sonra iyileşerek, hastaneden taburcu edildiği bildirildi.

Aşı sonrası yaşadığı kabusa rağmen aşı olmanın gerekliliğine dikkat çeken Terrel, Aşı olduğumdan dolayı bir pişmanlık duymadım. Herkesi aşıyı olmaya davet ediyorum dedi.

31/03/2021 13:43
Bu habere tepkiniz:
Habersiz kalmamak için Telegram kanalımıza katılın
ad

TAGS:
MANŞETLER

HK KORONAVİRÜS

© 2019 Digihaber Portal Services Ltd. Haber Kıbrıs.