Advertisement

Advertisement

Gazimağusa Belediyesi duyurdu: "Sakarya kavşağındaki çalışmalar tamamladı"

YAYIN TARİHİ:
Haberi dinle
Butona tıklayın: oynat / duraklat
Hazır
ads ads
25/06/2026

Gazimağusa Belediyesi duyurdu: "Sakarya kavşağındaki çalışmalar tamamladı"

 Gazimağusa Belediyesi (GMB) Sakarya kavşağındaki çizgilendirme ve yönlendirme çalışmalarını tamamladığını duyurdu.

Belediyeden verilen bilgiye göre, Trafik Master Planı'nda yer alan ve Trafik Komisyonu’nun çalışmaları doğrultusunda planlanan düzenlemeler kapsamında, Sakarya kavşağında detay çizgilendirme, yönlendirme çizgileri ve yaya geçidi çizgileri dün gece tamamlandı.

Kavşaktaki sinyalizasyon sistemiyle ilgili çalışmalar da tamamlanma aşamasına geldi. Trafik ışıklarının kısa sürede devreye alınması planlanıyor.

GMB Meclis Üyesi Mine Karaca, İsmet İnönü Bulvarı 2'nci Etap Yol Düzenleme Projesi’nin yol, altyapı ve asfalt çalışmalarının yanı sıra trafik güvenliğini güçlendiren tamamlayıcı düzenlemelerle sürdüğünü belirtti.

YAYIN TARİHİ:
Habersiz kalmamak için Telegram kanalımıza katılın
ad ad
TAGS:
MANŞETLER

HK KIBRIS

Advertisement
© 2024 Haber Kıbrıs Medya Danışmanlık ve Matbaacılık Ltd.